Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Μνημη αντι-στροφη...




8 σχόλια:

  1. Επιμένω..με μνημη ή με λήθη ποτε στο λίγο η στιγμη.! Φιλούρες.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Να σ'αγαπησω,να μ'αγαπησεις
      εστω για λιιιιγο
      για τοσοδουλι"

      Συμφωνω εν μερει
      Η "στιγμη" εχει μεγαλο δικαιωμα στην ανταρα.

      Καλημερα απο τοπο γεματο πορτοκαλανθους,νεραιδα...

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλημερολουλουδο,Λυχνε μου...
      Φεγγε τα σκοταδια...
      Ισως να γινει μεταδοτικο εν συνειδησει.

      Διαγραφή
  3. Το έχω ζήσει το σήριαλ!
    Προτιμώ τη μνήμη να την κρατώ νοσταλγική και να μου δίνει μόνο χαρά! Ακόμα κι αν κάτι τελείωσε δε σημαίνει πως για πάντα θα πονάει!
    Η αγάπη δεν τελειώνει! Και μόνο ζέστη μου δίνει!
    Στη μετέφερα καθόλου;
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!

    Το κομμάτι αγγίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριγκιπεσσα μου...
      Η μνημη...η μνημη...η μνημη...
      παντα παρουσα...
      Ποθω...
      αναδιοργανωση...των "ειχα-ες-ε"
      Ή...
      των "διοτι,διοτι διοτι"

      Ας ειναι...
      Το τραγουδι ειναι υπεροχο.
      Κανει κατι μεσα μας να κραυγαζει...

      Καλημερα,ματια μου..

      Διαγραφή
  4. Υπάρχει τέλος άραγε ή όλα είναι αρχή;Ποτέ δεν το ΄χω ανακαλύψει!
    Μόνο και μόνα εναλλασσόμενα (ενστικτώδη)συναισθήματα παλεύουν στο σκοτάδι.
    Καλή σου μέρα... στην αγάπη!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα ενστικτωδη,εκτιμω,
      λειτουργει καλυτερα το "μηχανημα".

      Καλημερολουλουδο,Νικο μου...

      Διαγραφή