Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Αποπλους.

Πρεμιερα αποψε.
Αγαπαμε λιγο ακομη!
Απο αυριο ολα θα ειναι διαφορετικα.
Θα δεις..θα δικαιωθεις ...
σαν ειπες μια στιγμη "ολα θα πανε καλα"
κι εννοουσες για σενα.
Τωρα πια και για μενα
μα το οριζουν αλλοι.
Δεν ειναι ολες οι "τυχες" ιδιες,απεθαντε μου!
Καποιοι ,τα νηματα μας, τα κοβουμε οι ιδιοι.
"Ποναει η μνημη μου
και σκουζει...
και σκουζει σαν θηριο*"...
κι εγω αλλες κραυγες δεν θελω να με χαιδευουν.
Τακτοποιω το βλεμμα μου,
αφαιρω τα πλατινενια δακρυα,
σιδερωνω την ψυχη μου,
φοραω ο΄τι μου αγορασες για βραδινο ενδυμα
(εγκαταλειψη ταγιερ νομιζω ειναι)
κι εκει στον μωλο που ακομα χαιρεταω τα καραβια
εκει θα παιξω τον "θανατο"
στα ζαρια. 
 
Μια...ηλιαχτιδα(μ'αλλον)

*Διαφανα Κρινα: τα γλυκα απελπισμενα σου αντιο

9 σχόλια:

  1. Θα ήθελες να μου πεις τι σημαίνει αυτή η πρόβα;
    Με κάνεις και ανησυχώ!
    Αν όχι εδώ, γράψε μου στο μειλ, ναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αγάπα με λίγο ακόμη... μου βγάζει μιζέρια...
    Ανεβαίνουμε ψηλά στην κορυφή, στεκόμαστε στην άκρη του γκρεμού και φωνάζουμε δυνατά:
    "Aγάπα με αν τολμάς"
    Ακούμε τον αντίλαλλο της φωνής μας... να γυρνάει και να μας χαστουκίζει ανελέητα με τούτη τη φράση...
    Μα εμείς εκεί...συνεχίζουμε...
    Ποιος ξέρει... ίσως κάποτε κάποιος απαντήσει...
    Καλό σου βράδυ αγριομελάκι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Θεέ μου! Πόσο "κολλάει" εδώ μέσα ο υπολογιστής μου!
    Θα το πετάξω το ρημάδι στα σκουπίδια, τόσο άχρηστος!...

    ΣΟΥ ΕΧΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ "ΠΑΚΕΤΟ-ΔΩΡΟ-ΒΡΑΒΕΙΟ"!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ...

    "ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΑΓΙΕΡ..."
    ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕ ΣΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνοδοιπορουμε χωρις βραβεια και μπραβο.
      Ειμαι καλυτερα ετσι.
      Αγαπαω σας.εκτιμαω σας...
      Την ειλικρινη καλημερα μου.

      Διαγραφή
  4. Η ομορφια του ερωτα
    είναι κι αυτή
    περιεχει και πονο
    μας δυναμωνει όμως
    για να μπορουμε να αντεχουμε
    στα ακομα πιο δυσκολα

    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχα αφήσει ένα σχόλιο εδώ; Μήξπως πήγε στα ανεπιθύμητα;
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηγε στα πολυ επιθυμητα...
      ΚΑΙ το δικο σου.
      Μεσα στην καρδια
      απο καρδιας!
      Πολλες φορες το "νοικοκυριο"
      ας μενει μεσα στο σπιτικο μας...ναι?

      Διαγραφή