Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013













Δε λεω...προσπαθησες!
Εκει απεναντι μου καθισμενος...
με τα λογια για αρχη,
μετα με τα χερια σου,
υστερα εβγαλες ενα φτυαρακι
εσκαβες....ολο εσκαβες....
μια με κοιταζες
και μετα ξανα σκαψιματος επιδοσεις...
Μαλλον δεν καταλαβες σωστα...
Το Χ που εβλεπες μπροστα σου
και μερικες πατημασιες στο σωμα μου ...
ηταν "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ" ,βλακα,
οχι χαρτης θησαυρου.
Συμπερασμα:
Ενας αξιος "πειρατης" βρισκει παντα θησαυρους μπροστα του.
Ενα αναξιο "ΕΓΩ"  παντα θα κραταει ενα φτυαρι.
(για παν ενδεχομενο)

Μια...ηλιαχτιδα(μ'αλλον)

6 σχόλια:

  1. Πόσοι δεν βγάζουν φτυαράκια και σκάβουν ...αντί να ταξιδεύουν και να ανακαλύπτουν τους θησαυρούς μας!
    Μου άρεσε πολύ!
    Την καλημέρα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειχε πει καποιος πως "μερικες γυναικες ειναι θησαυρος
      και πρεπει να τις θαβουμε".
      Τι καταλαβαινεις τωρα εσυ.
      Για καλο το ειπε?
      Χμμμμμμ....

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις ... τα φτυάρια δεν είναι μόνο αυτά με το μακρύ κοντάρι, υπάρχουν και σε σπαστή μορφή φορητά δια παν ενδεχόμενο και κάνουν την ίδια ζημιά , μη σου πω και χειρότερη γιατί όπως και να το κάνουμε ο όγκος φαίνεται και μπορείς να τον αποφύγεις.
    Υπάρχουν πολλά ανάξια εγώ κρυμμένα πίσω από ευγενικά χαμόγελα και χαρούμενες αγκαλιές... σαν συγκρουόμενα είναι η ζωή... δεν ξέρεις που να πηδήξεις για να ξεφύγεις!

    σε φιλώ
    Καλό Σαββατοκύριακο και μακριά από φτυάρια, αρσενικά και θηλυκά που θάβουν ψυχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε λοιπον...ξερεις κατι?
      Δεν θα αποφευγω...θα προκαλω...
      και η αμοιβη θα ειναι το στραπατσαρισμα τους επανω
      στο "απαγορευεται".
      Αλλωστε....απο παντα φλερταρα με γκρεμους...

      Να εισαι παντα μα παντα καλα!

      Διαγραφή
  3. Ωχουυυυ τώρα βρίζεις κιόλας, παρατάω το φτυαράκι και φεύγω για να μάθεις!!χαχαχα
    Καλημέρα, καλό διήμερο λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλεεεε....που πας μεσημεριατικα???
      Στασουουου....αμυγδαλαααααα!!!
      Το φτυαρακι σου ειναι το λαφυρο μου....
      χαχα χοχο χιεχιε

      Καλο μεσημερι...

      κι αν σου λειψει...
      ελα να το παρεις...ναι?

      Διαγραφή