Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Το προσωπο της Ελλαδας....ο καθενας μας...Καναμε τον κυκλο μας και πεθαινουμε.

-Γιατι σταματησες? Φοβασαι?
-Εγω?Εγω μιλαω με το χιονι 25 χρονια.
Το χιονι με ξερει.Σταματησα γιατι το χιονι ειπε "οχι".
Και το χιονι πρεπει να το σεβεσαι.
(...)
Θελω να γινουμε φιλοι.
Στο χωριο μου,για να γινουμε φιλοι
πρεπει να πιουμε απ'το ιδιο ποτηρι
και ν'ακουσουμε το ιδιο τραγουδι.
Ξερεις κατι?
Η Ελλαδα πεθαινει!
Πεθαινουμε σα λαος.
Καναμε τον κυκλο μας.
Δεν ξερω ποσες χιλιαδες χρονια
αναμεσα σε σπασμενες πετρες και αγαλματα.
....και πεθαινουμε!
Αλλα αν ειναι να πεθανει η Ελλαδα
να πεθανει γρηγορα,
γιατι η αγωνια κραταει πολυ
και κανει πολυ θορυβο.
ΜΩΡΗ ΦΥΣΗΗΗΗΗΗ....
ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ...
ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ....
ΠΑΡΕ 'ΝΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟ...




2 σχόλια:

  1. Πωπωπω τον αγαπώ τον Βέγγο... Συγκινήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα μπορουσε να ειναι πιο αληθινος παροτι βρισκεται σε ρολο...
    Πεθαινουμε,Μαρια...ειτε απο αυτους ειτε απο (ε)αυτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή