Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Για την υπαρξη της μητερας βασικη προυποθεση η υπαρξη του παιδιου.Προσοχη λοιπον στην ...αλληλεπιδραση της γιορτης

Ανυποψιαστα
μια εκθεση ε' δημοτικου
ηταν η αντανακλαση της Μαμας
στην καθαρη "σελιδα" του παιδιου.


Να σεβεσαι το παιδι!
Επειδη ειναι ο πιο αυστηρος κριτης σου
δε σημαινει πως πρεπει να το δωροδοκεις
με jumboαγαπη.



 " Η Μαννα " 

Ο Δήμος ο σκληρόκαρδος
με χέρια αφορεσμένα,
κτυπά και δέρνει αλύπητα
τη μάννα που τον ‘γέννα.

Ως που μια μέρα η δύστυχη,
μες του καημού το βάρος,
πικρά τον καταράστηκε:
- Που να σε κόψει ο Χάρος!

Το λόγο δεν απόσωσε
να κι η κατάρα πιάνει,
να τον κι ο Χάρος πούρχεται
με κοφτερό δρεπάνι.

Τα κόκκαλά του τρίζουνε
τα μάτια αλλοιθωρίζουν,
τα παγωμένα χνώτα του
του λιβανιού μυρίζουν.

- Κυρά, το Χάρο εφώναξες;
εμένα λένε Χάρο
πούναι τον, μάννα, πούναι τον
το γυιο σου να τον πάρω;

- Παράκουσες, κυρ Χάροντα,
μα τη ζωή του Δήμου!
Εγώ για μένα σ’ έκραξα,
όχι για το παιδί μου!
Ιωαννης Πολεμης

16 σχόλια:

  1. ...με συγκίνησες πολύ....πολύ όμως...
    αυτό....

    καληνυχτολουλουδοτρυφερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να δεις
      οταν την πηρα στα χερια μου!!!

      Καλημερακαλη μερα

      Διαγραφή
  2. καλημέρα με τα ''τζαμπο'' με χτύπησες σε φλέβα που ....τέλος παντων μην πω πολλά να τις χαιρόμαστε
    να εισαι καλά με την ανάρτηση σου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι ακριβως πουλαει,Νικολα μου...
      Τζαμπα πραμα.
      Ας μην παρασυρομαστε.

      Καλημερολουλουδακιτριανταφυλλακι

      Διαγραφή
  3. Η έκθεση απίστευτη!
    Κι έχεις δίκιο φυσικά...το παιδί είναι ο πιο αυστηρός κριτής μας!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι να παραμεινει σε διαυγεια
      κι εγω στο ανυποψιαστο μου.

      Καλημερα και χρονια πολλα,καλη μου

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αγριομελιώ μου
    Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου!!!!
    Αγάπη άδολη σαν της μάνας δεν υπάρχει αλλού!!!

    φιλικερασμαμαζιμετονπρωινοκαφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρευω αυτες τις σχεσεις
      ακομα κι οταν δεν φαινονται.

      φιλισεασπρομαυρηφωτογραφιαγονιων

      Διαγραφή
  5. Να μη σε ρωτήσω σε τι ύψος εκτοξεύτηκες όταν έπεσε στα χέρια σου αυτή η έκθεση αγάπης...
    Κάνε μου μια χάρη. Δως της ένα γλυκό φιλί από μένα.
    Αχ τι έγραψε Παναγία μου!!!....
    Να είσαστε καλά αγαπημένα μου πλάσματα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μονο που θυμαμαι ειναι
      οτι διαπιστωσα
      πως πανω απο τα συννεφα δεν υπαρχουν συννεφα
      παρα μονο οριζοντας.

      Κι εσεις,καλη μου και ολοι σε μια γαληνια αγκαλια..

      Διαγραφή
  6. λέξη δε θ' άλλαζα απ' όσα έχεις γράψεις...
    φιλιά και μια αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "πως να κρυφτεις απ'τα παιδια
      ετσι κι αλλιως τα ξερουν ολα"

      Καλησπερολουλουδογαρδενιαςστηνπαλαμησου

      Διαγραφή
  7. Ευλογημένη .....
    Να ένα παράδειγμα ευτυχίας θα έλεγα!
    Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα !
    Ζεστά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο-λαμβανω.
      Γαληνη στην καρδια χρειαζεται....
      Τιποτα περισσοτερο.

      Να εισαι καλα,Αριστουδι μας

      Διαγραφή
  8. Εντάξει, απλά προσκυνώ..........................
    Φιλιάγλυκασταγλυκαμαγουλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειχε διυλισει τα παντα το νιανιαρακι :)

      χρονια καλα σε ολο τον κοσμο

      Διαγραφή