Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Ας τραγουδησουμε τα ονειρα...
...τους ευσεβεις μας ποθους,
παραλληλα και τις φοβιες μας.
Παμε μεχρι παρακατω χορευοντας...
και που ξερεις... ισως..
λεω ισως 
και να βρει το ονειρο λιγη πραγματικοτητα...
κι ανθισει αληθινο!





 

Δες με 
τα φώτα αναμμένα δες με
πως λάμπω για σένα
σπίθες τα μάτια στα χέρια φωτιά
σαν επανάσταση από παιδιά .


Δες με
τολμώ να σ ' αλλάξω
παλιές ενοχές να πετάξω
δες πόση ανάγκη υπάρχει να ζω
σαν φύγεις εσύ θα ζήσω εγώ .

Όλη η ζωή μου μπροστά μου κι εσύ μου θυμίζεις το Χτες
είν ΄ιστορία δικιά μου κι εσύ αλάτι σε παλιές πληγές .

Δες
η ψυχή μου μολότοφ δες
το κορμί μου σχολειό
εσύ μου διδάσκεις το χρήμα τη βία
κι εγώ έχω ασπίδα τα δικά σου βιβλία .

 
Κάποια στιγμή θα σε μάθω
κάπως κι εγώ θα τη βγάλω
η Ζωή μου μπροστά μου
κι η δικιά σου πίσω
η αγάπη μου πλαι
στο λέω θα ζήσω .

Όλη η ζωή μου μπροστά μου κι εσύ μου θυμίζεις το Χτες
είν ΄ιστορία δικιά μου κι εσύ αλάτι σε παλιές πληγές .

13 σχόλια:

  1. Βάλσαμο σήμερα τα λόγια σου ....
    Μακάρι να βοηθήσουμε τα όνειρά μας να ανθίσουν ποτίζοντας τα κάθε μέρα!
    Καλημερολουλουδοανθισμένο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα ποτιζετε,να τα ποτιζετε..
      Τα δικα μου οταν δεν ειναι εφιαλτες,
      ειναι τοσο ριζοσπαστικα που δεν τ'αντεχουν οι τοιχοι "σας".

      Καλημεροβοκαμβιλιαςλουλουδο!♥♥♥

      Διαγραφή
  2. "κι ανθισει αληθινο!" πόσοι όμως αντέχουν τόση αλήθεια???
    Καλή σου μέρα αγριομελάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ...εγω....κι αλλοι 5-6 να πω????
      χαχαχαχα....

      υγ. το εννοω!!!

      Διαγραφή
  3. Πόσο τέλειο!!! ♥ღೋღ♥
    Σου το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!!!

    Μία όμορφη μερούλα εύχομαι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι ολοι να μπορεσουν να "δουν" την αληθεια.

      υγ.ακομα σε αισθανομαι περιεργα....

      Διαγραφή
  4. "Μην εμπιστεύεστε τους απογοητευμένους. Συνήθως είναι ανίκανοι".
    Σήμερα το πρόσεξα αυτό (!) και διαπιστώνω με πίκρα πόση αλήθεια κρύβει μέσα του...
    Καλησπερολουλουδοσυννεφιασμενοπαρασκευηςπουειναιτοκαλοκαιριφετοςοεο;;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βγαζω την ουρα μου απ'εξω.Οχι σε απολυτο βαθμο
      αλλα...το αισΤανομαι...

      Το'κρυψα το καλοκαιρι οεο...
      Μην το ψαχνεις...θελω συννεφουλα....μ'ακουςςςς????

      Δεχεικαλοκαιριδενεχεικαλοκαιριδενεχεικαλοκαιριτριαλαριλαλοοοοο....

      Διαγραφή
  5. Τραγουδιγαλαζιοφιλιαπεθαντοπανωστηναμμοπουαρχιζειοδρομοςγιατοφεγγαρι...

    Ναι, αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον βαδισω κοκκο-κοκκο....
      κι αν μου λες ψεμματα και δεν με οδηγησει εκει...
      αλί και μονό σου,θαλασσινουδι μου...
      Θα φαω τον γλαρο...στο λεω!

      ΠαωναπακεταρωμερικεςελπιδεςκιεφυγαγιατομονοπατιΜΟΥ!

      Χα!

      Διαγραφή
  6. Βαλσα(μά)κι τα λόγια σου.
    Απόψε τραγουδάς εσύ. Το μικρόφωνο στην κυρία παρακαλώ...
    Σου πάει η αισιοδοξία, να τη φοράς συχνότερα.
    Και μ' αρέσουν τα ριζοσπαστικά όνειρα.
    Τοίχους δεν έχω, σε τσαντίρι φιλοξενώ μια αλάνα καρδιά, οπότε δεν τίθεται θέμα "σπασίματος"...

    Πολύ το χάρηκα τ' αποψινό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με δεχεσαι ετσι οπως ειμαι ,μου λες????
    Ξανασκεψου το....ειναι θεμα χρονου...πια!
    Οσο για το τσαντιρι σου
    κανω κι εκει graffiti...και ξε-σπαω.

    Καληνυχτοφιλακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή