Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Εις βαθος

Μια ειναι η αξια της γεννησης.
Ο Θανατος!



16 σχόλια:

  1. Κι εγώ που νόμιζα πως είναι η θέωση....μάλλον κάτι θα καταλάβα λάθος :P
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θεωση = "προορισμος".....εκτιμω,
      μεσω αξιωσης θανατου.

      Καλημερα,ευχουλα μου

      Διαγραφή
  2. Γίνεσαι τολμηρή πολύ
    και με σκιάζεις.....

    φιλιπουκλεινειγαρυφαλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκιαζεσαι
      για να μη σκια-ζομαι...σε παρακαλω.

      φιλιμεχαμεναονειρα

      Διαγραφή
  3. Ο θάνατος του σώματος εννοείς!!! Γιατί κυκλοφορούν και πολλές πεθαμένες ψυχές !!
    Φιλιά δυνατά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υποψιαστω
      πως πεθαινει και η ψυχη.....τοτε νικολ μου....
      ειμαι απο χερι καμενη.
      (πες μου ενα ψεμμα ν'αποκοιμηθω)

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσεις!
    έχεις μια θέση στα φιλικά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γι΄αυτό ας τιμήσουμε τη ζωή όσο μπορούμε...!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμη και αξιοπρεπεια....
      Τι να'ναι αραγε
      τουτα δα τα λογιο-κομμενα?

      Διαγραφή
  6. Kαι το ανάποδο όμως ε;
    "Μαζί δεν κάνουνε & χώρια δε μπορούνε" ένα πράμα...

    Φιλί εις βάθος, πλάτος, αζυμούθιο και μαγουλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθε μερα και μια προβα ζωης
      καθε νυχτα οι προβες θανατου.
      Θιασος αδερφωμενος.
      Με τον θανατο ομως λυτρωνεσαι...
      αρα να η αξία.

      Το φιλακι σου παιχνιδιαριζει ακαταπαυστα τριγυρω μου,σαγαπακι

      Διαγραφή
  7. Μα ούτως ή άλλως οτιδήποτε δημιουργείται οδεύει προς την ανυπαρξία, εκτός αν είναι θησαυρός της unesco… οπότε
    το ενδιάμεσο έχει αξία …. Από εκεί και πέρα σαν κούφιες λέξεις μου ακούγονται
    η γέννηση κι ο θάνατος.
    Πέραν του ότι σηκώνει πολύ κουβέντα αυτό το ‘’ενδιάμεσο’’ που δεν γίνεται
    μέσα στα στενά πλαίσια των σχολίων!

    Καλό Σαββατοκύριακο μελένια μ :))

    yg. εδώ που τα λέμε ούτε οι θησαυροί της unesco γλυτώσαν την μπουλντόζα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερούδια ... αυτά τα φιλοσοφικά... ζωή θάνατος... άσε και είμαι σε ηλικία που όλοι λακάνε γύρω μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή