Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Ουπς !





15 σχόλια:

  1. Απο φόβο άλλο τιποτα!
    Καλά χριστούγεννα απο καρδιάς, με υγεία και αγάπη!
    Να περάσετε υπέροχα!
    Πολλά φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρομονομιακο συνταγματικο δικαιο!

      Χρονια πολλα,Αριαδνη μου

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ..Χωρις λαθη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χλωμο και δυσκοιλιο το βλεπω
      αλλα....
      ας μη σταματαμε ουτε τις προσδοκιες
      μα ουτε και τις προσπαθειες.

      Καλε μου Μαχαιρη...την καλησπερα μου και χρονια πολλα

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα Αγάπης και Φιλίας

    φιλακιφωτεινοΧριστουγεννιατικονανασεφωτιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολακι απο την πλευρα μου
      να πραγματοποιηθει ο΄τι ευχεσαι,Ελενη μου

      φιλιπουπανταμενειαναμμενο

      Διαγραφή
  4. Δώσαμε-δώσαμε!...
    Ό,τι φοβηθήκαμε-φοβηθήκαμε, για να σοβαρευόμαστε σιγά-σιγά...
    Σαγαπάκι μου, να έρθεις όσο πιο κοντά σ' ότι προσδοκείς! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ακομα κατι σκουπιδια.
      Ποιος θα τα παρει?
      Α θες και δειγμα...ωραια...
      Κατι σκωροφαγωμενες τρυφεραδες,
      μερικα ξεθωριασμενα ονειρα,
      σκουριες μαχομενες σε ρεταλια
      και λοιπα ευγενη (εν)αερια φιλια.
      ΑΥΤΗ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΜΟΥ!

      προσδοκωπανδημιααφοβησιας

      Διαγραφή
  5. Τον εαυτό μας μη χάσουμε , τι άλλο να φοβηθούμε!!! Κεφάλι ψηλά , ίσιος κορμός και το χαμόγελο στα μάτια όχι μόνο στα χείλη!!!
    Αληθινές μέρες προσδοκώ μόνο από δικούς μου ανθρώπους !!
    Σε μοσχοφιλώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φοβομαστε πια,Νικολ μου,ουτε καν γι αυτο.
      Εχουμε ηδη χασει εαυτους
      κι οσοι ακομα δεν...
      τους ψαχνουμε στους εθελοντισμους.

      Ευχομαι παντα να υπαρχεις
      με τους αληθινους σου ανθρωπους.
      Κι ας ειναι και ρουτινα.

      μμμμ...μοσχοφιλ-Ι-ρο....το γευστικον!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα αγριομελάκι μου....εύχομαι ο νεογέννητος Χριστός να διώξει κάθε σου φόβο!!!
    Να περνάς όμορφα....καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενοιτο!

      Εχεις τις καλυτερες ευχες μου....σημερα...αυριο...παντα.

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, agriomeli μου!!!
    Να'σαι πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι να ειμαστε καλα,Σεβαχ μου.
      Να δυναμωνει η αλυσιδα της αγκαλιας μας
      και να εξασθενουν τα δεσμα.

      σε ευχαριστω....χρονια πολλα

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά, χωρίς άλλους φόβους εύχομαι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή