Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Και να η αιτια εμπρος μου!


Εχει γαληνη εδω.
Γαληνη στο μυαλο μου.......αααααχχχ
γαληνεμενα χτυπα η καρδια ...τικ..τακ   τικ..τακ   τικ..τακ,
γαληνια ακροδαχτυλα...φςςςςςςςς
σαν μια μαγικη σκονη να ξεχυνουν,
αθορυβες οι πατουσες μου....ταπ ταπ ταπ ταπ...θαρρω γατουλα γινομαι,
και ο -για χρονια τοσα-απαλευτος αντιπαλος μου ,
ενα ολοϊδιο εγω
που διασταυρωνει καθε μερα
των οφθαλμων τα μονοπατια
καθρεπτιζει ενα παραξενα γαληνιο βλεμμα.
Μπααααα....
"Τι μου ταζεις?" ρωταω
"Ποτε ξανα ειδωλο" μου απαντα.

Αναρωτιεμαι ...
αυτη η σιωπη της απεικονισης
που αραγε να με τοποθετει?
Μια...ηλιαχτιδα(μ'αλλον)


Ενας αθανατος υπεροχος Δημητρης Λαγιος...
Παμε μαζι....στη γαληνη του-μας 


30 σχόλια:

  1. Να ευχηθώ κι εγώ ποτέ ξανά είδωλο;
    Τι κρίμα δεν μπορώ να ακούσω τη γαλήνη στη δουλειά.
    Καλημέρα αγριομελάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ηθελες?
      Δεν ξερω.

      Ακουσε το.Θα σου αρεσει....
      Αλλα σε φοβαμαι λιγο μετα τον Παντελοτετοιον.

      Καληνυχτολουλουδο

      Διαγραφή
  2. χαίρομαι που αισθάνεσαι γαλήνη Μελένια μου!
    είσαι ακόμη πιο γλυκιά!

    Καλή μερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι κι αν ειναι(ηταν) στιγμιαια εκλαμψη!
      Ενιωσα=>ειπα.

      Τους γλυκους μου χαιρετισμους,καρδια μου

      Διαγραφή
  3. 'ποτε ξανα ειδωλο'
    σκεφτεσαι κατι καλυτερο που θα μπορουσες να ζητησεις?
    εγω οχι..

    φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε γω.
      Μα να σκεφθεις....δεν το ζητησα.
      Τυχαιο???

      Την καλησπερα μου,Φανη

      Διαγραφή
  4. Γαλήνεψα σαν το διάβασα
    Εγώ σε τοποθετώ στης καρδιάς
    την χώρα

    φιλιπουειδετοειδωλοτουκιεγινεχρυσαφενιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουσικες σκηνες εχει η χωρα της καρδιας?
      Δε ζω χωρις αυτες.

      φιλιπουζηταανταποκρισηαποκουφαριαπαρελθοντος

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο να μπορείς να νιώθεις την γαλήνη :)))
    Καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν αυτο που νιωθω ονομαζεται ετσι
      τοτε οντως ειναι ομορφο.
      Αν μη τι αλλο
      παραγει ηρεμια.
      Σε εναν αναστατωμενο (ψυχικα) κοσμο
      αισθανομαι σαν απο αλλον πλανητη.

      Καλως σας βρηκα το λοιπον...

      Διαγραφή
  6. γαλήνη ......τι όμορφη λέξη 6 γράμματα άπειρη ηρεμία ,πόσο ήθελα να την έχω φίλη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το θελεις αρκετα,Κατερινα μου.
      Ο "κοσμος" μας προσφερει
      ο'τι ακριβως η ψυχη επιθυμει.
      Ειναι εκει που δεν το καταλαβαινουμε....
      δηλαδη
      στο υποσυνειδητο......εκτιμω.

      Ωστοσο στο ευχομαι πραγματικα

      Διαγραφή
  7. Και χωρίς είδωλο με γαλήνεψες και μένα.......
    Να είσαι καλά!

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μαζευτουμε οι γαληνεμενοι
      να παιξουμε μπιριμπα.
      Εμ τι νομιζες....τυχαια σας γαληνευω?????

      Καλησπερολουλουδιασμενοτραπεζιετοιμομετσοχα

      Διαγραφή
  8. Η απεικόνιση της γαλήνης! Το τραγούδι λέω...

    Ειδωλολατρεμένη μου καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ακομα πιο περα
      οταν σκεφτεσαι τον ιδιον και τη ζωη του γενικοτερα.

      Ευχαριστωαποενανκαισαραμελλοθανατο

      Διαγραφή
  9. Ο Διονύσιος Σολωμός, άξια τραγουδισμένος!
    Γαλήνη. Σου ταιριάζει και ο στίχος του Ελύτη :
    Μακρινή Μητέρα.
    Ρόδο μου, Ρόδο,
    Αμάραντο.
    Βροχεραφιλιάαγαλήνευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαια,Αννουλα.
      Εξισου υπεροχος.

      Τα αμαραντα ροδα στην τιμη του μπουκετου τωρα πια.

      γυρευετηγαληνηπουσουστελνωμεσασεμερικεςσταλεςβροχης

      Διαγραφή
  10. πρέπει από αντάρα μεγάλη να περάσεις ξανά και ξανά για να μπορέσεις στης γαλήνης τη χώρα να κατοικήσεις...
    για το πολύτιμο δώρο του Λάγιου σ' ευχαριστώ!

    φιλιακαθρέφτηαρυτίδωτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτιμω πως συνεχως ανταρες θα περναμε στα ανθρωπινα,
      Κι αν κατι φαινεται σαν γαληνη
      θα ειναι απλα στιγμες μετα τις καταιγιδες.

      Μετραω....μια...δυο....τρεις....αντε ,βια ,τεσσερουλες.

      Διαγραφή
  11. Ώχου! Πόσες φορές κοιτώ κι εγώ το είδωλο μου και δεν το αναγνωρίζω......
    Καλημεροφιλιακαιγραφωπανταοτιμουκατεβειακομαδεντοκαταλαβες;;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδι μου...κοιτα ισια επιτελους....
      Ετσι πλαγιως τον μαναβη απεναντι κοιτας.
      Σου φαινεσαι για μαναβης εσυ ?

      οκλυθηκεηαποριααλλαδενσεδικαιολογωνατοξερεις

      Διαγραφή
  12. ΓΑΛΗΝΗ ??????????ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ???????????
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΛΕΞΙΣ ΗΜΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΙΚΡΟΣ.......
    ΑΛΑ ΤΩΡΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Μελάκι μου..σπάνια η γαλήνη..γιαυτό όπου την βρούμε την εκμεταλλευόμαστε..γαλήνη ψυχής και το κομμάτι του Λάγιου που μας έφυγε νωρίς..είχε πολλά να μας δώσει ακόμα..κρίμα..φιλάκια Μελάκι μου..να είσαι καλά.ευχαριστούμε γιαυτό που μας χάρισες σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κατ'αυτον τον τροπο
      λεω να αντιμετωπισω
      τη στιγμη του μεγαλου χαμου.
      Προς ωρας....
      το δουλευω πολυ μεσα μου
      μα υπαρχουν εντονα και οι αφορμες.

      Ο Λαγιος εδωσε τοσα οσα.
      Τα παραπανω μαλλον θα εκαναν ζημια.
      Ηταν η καταλληλη στιγμη
      για την αποστολη του καπου αλλου.

      καλησπερολουλουδοπουκοιταειτ'αστρακαθηλωμενο.

      Διαγραφή
  14. Μετά τις φουρτούνες-λένε-έρχεται κι η γαλήνη.Η γαλήνη όμως υπάρχει από ανέκαθεν και ξέρει πολύ καλά ο φίλος μας που βρίσκεται... κι όμως, μας έφαγαν οι δρόμοι να την ψάχνουμε!Ας προσεχα...!Τα απλά που κάνουμε σύνθετα και δύσκολα... σαν μαθητούδια!
    Μετά από φουρτούνες να 'σαι καλά και γαλήνια συνέχεια agriomeli μου... έστω και τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο΄τι κι αν ερθει
      ο΄τι κι αν βιωνω-ουμε
      ειναι απλα η πραγματικοτητα.
      Δεχομαι την καθε στιγμη
      και την υποδεχομαι με ολες τις αισθησεις.
      Εκπτωσεις δεν κανω παντως.

      Απο δω και περα σβησε τους δρομους
      και μην ψαχνεις πια.
      Απλα....αποδεξου!

      καλησπεραπουπραγματοποιειτηνευχη,φιλεμου

      Διαγραφή