Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Τι ρωτας αφου το κανεις?


18 σχόλια:

  1. Πάλι καλά που υπάρχει κι αυτό!
    Παράθυρο το λέω εγώ!
    Αλλά και για γέφυρα κάνει! Πόσες φορές δεν έχουμε συναντηθεί πάνω εκεί;
    Καλή σου μέρα γλυκιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kακο να "παιζει" μονο η μια αισθηση.
      Κατα τ'αλλα......
      .................
      εχεις δικιο.

      Καλη Κυριακη,Αριστεα μου.

      Διαγραφή
  2. Είναι τελευταία ψευδαίσθηση... ή μήπως θα ΄χουμε κι άλλες!Εδώ θα με βρεις... όποτε "ζω"!
    Ας γελάσω και σήμερα... για να μη ξεγελάσω!
    Κυριακή χαρούμενη agriomeli... κι "αληθινή"!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aναρωτιεμαι....
      απλα αναρωτιεμαι...
      σε ποσα ακομα θα βαλουμε " "

      Κουραστηκα να ζω με υποθεσεις
      αλλα και με "υποθεσεις"...

      Την "αληθινη" μου καλησπερα.χα!

      Διαγραφή
  3. Το βράδυ που σε διαβάζω συνήθως, έχει σκοτάδι έξω. Και μέσα μου...
    Διατηρώντας αυτή την άτυπη "παρέα", ακούγοντας γνώμες και συμβουλές, μοιράζοντας κομμάτια απ' την ψυχή μας, απ' αυτά που διαθέτουμε ο καθένας, το δωμάτιο φωταγωγείται. Το σκοτάδι της εποχής με φοβίζει λιγότερο. Γιατί αυτό που καταθέτουμε, κρύβει ψυχή και πίστη.
    Δεν ελπίζω σε κάποιο θαύμα που θα μας σώσει, πιστεύω όμως ότι μοιράζοντας τις έγνοιες μας, διατηρούμε την ανθρωπιά μας και διαδίδουμε τις αξίες μας.
    Το ελάχιστο που οφείλουμε να κάνουμε...

    Και τη δική μου αληθινή καλησπέρα. Δίχως σημεία στίξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To be or not to...
      to grow...
      to love...
      to fight...
      to die for..

      Θα ψαχνω για πολυ ακομα
      το "φως" μες στο δωματιο.
      Μαλλον εγκλωβισμενο μεσα μου
      ζηταει χαραμαδα...
      Ας BLOG λοιπον...

      Η παρεα εικονικη ή μη
      ειναι ενας λογος
      να σεβομαι περισσοτερο
      τον εαυτο μου
      μεσα απο εσας!

      Καλησπερολουλουδακι.

      Διαγραφή
  4. Απορία ψάλτου βηξ...

    χαμόγελο (κλασσικά)...

    και φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα αντε....
      τι να σου κανουν και οι HALLS
      κατα τη νεκρωσιμη...

      Ανταποδιδω γλυκους χαιρετισμους,θαλασσινε μου.

      Διαγραφή
  5. Ένα παραθύρι είναι
    Βλέπεις απ΄ αυτό έναν διαφορετικό ουρανό
    Μα να… άλλοτε συννεφιασμένο… άλλοτε γελαστό…άλλοτε μουντό…
    Βλέπεις την γειτόνισσα κι αν θέλεις την χαιρετάς ή τον γείτονα… αυτόν δεν τον πολυσυμπαθείς τον αφήνεις να προσπεράσει …
    και κάνεις μια έτσι… και το κλείνεις το παραθύρι …
    Ίσως
    Αν έχεις όρεξη
    Να το ανοίξεις αύριο…
    Ίσως !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλες στιγμες σκεφτομαι πως ειναι μια ανοητη εμμονη.
      Πως ειναι τοσο συντομος ο κυκλος του,το απο-εως του.
      Και αλλες παλι αισθανομαι πως ειναι
      "ο ζωγραφικος πινακας" που θα δημιουργησει,αθελα του,
      την λεγομενη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.

      Δεν ξερω...Αφηνω καποια πραγματα αδεσποτα....τι να πω!

      Καληνυχτα,καρδια μου.

      Διαγραφή
  6. Έλα ντε! "Θηλιές" γεμίζουμε τις ζωές μας...
    Συνειδητά κιόλας. Ως συνήθως...
    Καλησπεροκυριακολούλουδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να νομίζεις πως έχεις κι εσύ κάποιο λόγο στη ζωή μας......
    Καλό σου βράδυ, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτιμω οτι υπαρχουν πολλοι λογοι
      γι αυτο το αλισβερισι...
      "Εσεις" το θελετε?

      Καλο ξημερωμα,serenata μου.

      Διαγραφή
    2. Όσο δεν υποτιμούν την νοημοσύνη μου…
      Όσο δεν καταχρώνται αυτό που ΄΄δίνω΄΄
      Όσο δεν με εμπλέκουν όταν επιλέγω να μην εμπλακώ
      Θέλω.

      Αυτές τις μέρες ένα γκζζζτ γκζζζτζζζζ το κάνει και το δικό μου μηχάνημα … πνέει τα λοίσθια άραγε?

      Διαγραφή
    3. Θα δειξει,Λεβιναβιλακι μου...
      Προς ωρας ...
      φυτεψε κανα βασιλικο...

      :)

      Διαγραφή
  8. To blog, to blog σιγουράκι....δεν υπάρχει ερώτηση!
    Να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα τελευταια κανει κατι γκζζζζ γκζζζτ ο διακοπτης...

      Καλημερα.Σιγα σιγα να φευγουν απ'τη μεση...ουφ!

      Διαγραφή