Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Α-δυναμος,Α-δυναμη,Α-τρωτοι!
















Επεστρεψα στα σκεπασματα μου
σαν το φιδι κατω απ'την πετρα.
Εχει κρυο τελικα...στην ψυχη
κι αυτο που κυλαει ζεστο(ακομα)?
Τι ειναι?
Αιμα!
Οχι...ειναι το ζεστο χαδι που ποθω..
αυτο του "καλημερα,αγαπη μου".
Αν ειναι μονο αιμα
θα σταματησει χωρις συναισθημα γρηγορα.
Πρεπει να γινει συντομα καλα το σωμα,
να το νοικοκυρεψει η κυρα του.
Το Σαββατο εχουμε πρεμιερα.
Νιωθω να χανομαι 
απο κουραση,απο σιχαμαρα,
απο γαμωτο,
απο το ακατοικητο φως μου.
Δεν επρεπε να με αφησεις
ανυπερασπιστη
στη δινη μεσα μου....
Δεν επρεπε!!!
Η προβα θανατου
ειναι και προβα χαμενων ονειρων
αυτα που φανταζουν σαν κινητρα Ζωης.

Μια...ηλιαχτιδα(μ'αλλον)

 https://www.youtube.com/watch?v=g8pkw6UGR-Q


 Μέσα μου ο αέρας που φυσά
Δε λέει να ημερέψει
Μου ξεσηκώνει την καρδιά
Και μου σκορπάει τη σκέψη

Σαν σπίθα από πυρκαγιά
Στα ύψη μ’ανεβάζει
Κι έξω απ’του κόσμου τ’ όνειρο
Με μια σπρωξιά με βγάζει

Με στροβιλίζει σαν φτερό
Στο πουθενά σε μια άκρη
Κι ύστερα μες στα μάτια σου
Με ακουμπάει σαν δάκρυ

Με πάει ψηλά στον ουρανό
Μου λέει τώρα γκρεμίσου
Και `γω σαν άστρο ρίχνομαι
Κι ακούω την ευχή σου

Μέσα μου ο αέρας που φυσά
Στιγμή δε λιγοστεύει
Μάλλον τρελά θα μ’ αγαπά
Γι’ αυτό έτσι με παιδεύει

Κι όταν του λέω πια δεν μπορώ
κόπασε να ησυχάσω
Μου λέει όσο ζεις εγώ θα ζω
Κι άντε να σε χορτάσω


8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κορίτσι μου,

    Να είσαι σίγουρη πως όσο φυσάει μέσα σου τούτος ο αέρας ....ζεις....
    Μόλις κοπάσει να αρχίσεις να τον αναζητάς....

    Καλημερούδια χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα από τις αδυναμίες μας μπορεί να φανεί η δύναμή μας,
    αυτό λέει ο τίτλος, αυτό λέω κι εγώ..
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κινητρο χρειαζομαστε...
    Φιλακια,καλε μου Ανταιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα μια σκέψη ότι παίζεις σε κάποια παράσταση. Αν ναι, θα ήθελα κάποια στιγμή -όταν θα έχω να πληρώσω, το εισητήριο- να ερχόμουν να σε δω. Εκτός κι αν βοήθησες στα σκηνικά ή τα κοστούμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα,Γερασιμε.
      Απαντω εδω σαν πιο συντομα
      και αργοτερα θα σε ...κουβεντιασω στο αλλο σου μηνυματακι
      που εχω διαβασει απο ωρα.
      Το θεατρο που αναφερω ειναι εμμεσος σαρκασμος.
      Ειναι η μεταβαση μου απο το φως στα σκοταδια (παλι)
      Ειναι μια σειρα αναρτησεων με αποκορυφωμα την αναρτηση
      στις 9/3 για την οποια μαλιστα με καλεσαν
      και στο τμημα για καταθεση επειδη υπονοουσε αυτοκτονια.
      Ναι...θανατος επηλθε...αλλα οχι σαρκικος...

      Προσπαθω να κρατηθω απο χαμογελα...
      αν και θα επρεπε απο κατι πιο σημαντικο..
      αλλα....
      Η ζωη ,λενε,ειναι για εκεινους που δε φοβουνται το θανατο.

      Εμεις????

      Καλο μεσημερι...θα τα πουμε συντομα λιγο αργοτερα ..ναι?

      Διαγραφή
  5. Μεταξύ 3 και 5, το μεσημεράκι, στο facebook, αν μπορέσεις. Ή όρισε εσύ, ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα τις 3 θα παω για φαγητο.
      Αν εχω ξεμπερδεψει περιπου 4,30 θα τα πουμε.
      :)

      Διαγραφή