Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Εδώ, θα ρίξω στη θάλασσα
σαν πέτρες τα χρόνια που χάλασα
εδώ, θα μου φέρει το κύμα
ένα γράμμα που θα έχει και ρίμα
και θα λάμπει στο τέλος η υπογραφή:
Κολοκοτρώνης, Μακρυγιάννης, Φιλικοί...

Θα βρεθούμε ξανά
όταν όλα θα έχουν περάσει -
στην Πατρίδα φιλιά
και κουράγιο να πεις, μην ξεχάσει -
θα βρεθούμε ξανά
όταν όλοι θα έχουν αλλάξει -
θα βρεθούμε ξανά...

Εδώ, αρχαία μου θάλασσα
που ξέρεις τι βάσανα τράβηξα
εδώ, θα μου στείλει τ' αγέρι
ένα γράμμα απ' τ' αόρατα μέρη
ο χαμένος ο λόγος, ο πιο ζεστός:

Σεφέρης, Κάλβος, Εμπειρίκος, Σολωμός


 Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής
Μουσική: Νότης Μαυρουδής
Πρώτη εκτέλεση: Θανάσης Γκαϊφύλλιας

2 σχόλια:

  1. Λοιπόν εσένα δεν σε προλαβαίνω!!
    Για άλλο ποστ ξεκίνησα, σε άλλη ανάρτηση βρέθηκα
    και αλλού τελικά γράφω!!
    Εσύ δεν είσαι Άγριομελι αλλά Αφηνιασμένο!! :))

    Στο τραγούδι τώρα..αν προλάβω..
    Ωραία μουσική, όμορφη ερμηνεία, λίγο μοιρολατρικοί οι στίχοι θα έλεγα, με την έννοια
    πως δεν μπορεί να καθόμαστε μόνο και να
    αναπολούμε, αλλά και να κάνουμε κάτι παραπάνω..

    ΥΓ:Σε συγχαίρω για το θάρρος και την μαγκιά σου να αναρτήσεις την σημαίας μας!!
    Θα το κάνω κι εγώ..
    ΥΓ2: Αν και δεν έχω έρθει πολλές φορές, μου φαίνεται σαν να άλλαξαν κάποια πράγματα εδώ μέσα
    ή μήπως απλά φταίει η ηλικία μου;;;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα...χα...χα...
      Καλε μου,Ανταιε...
      Ασε με να βγαλω ενα αχτι απο τη στιγμη που δεν μπορω να βγαλω τα προς το ζην.
      Οσο για το τραγουδι για μενα ειναι ελπιδα(λεμε τωρα) αλλα και τελος...γενικα μιλαω.
      Η σημαια ακομα κυματιζει αλλα σαν μεσιστια την κοβω...
      Αλλαξαν? Μμμμμμμ....Περασαν και "χρονια" απο πανω μας,η αληθεια ειναι.
      Σε ευχαριστω για την επισκεψη...
      Την επομενη φορα θα κερασω παλι λογακια...
      Να εισαι καλα.

      Διαγραφή