Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Εν αρχη ημουν ανθρωπος ερωτευμενος...Μετα...μια αγκαλια γκρεμος!

Η ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΚΡΗΜΝΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ
 ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΓΡΙΟΛΟΥΛΟΥΔΑ.
ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΡΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ
 ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ
ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ
 ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ?
 ΑΜΟΙΡΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ!!! 
 ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ
 ΠΩΣ ΕΑΝ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΑΥΤΟΣ
 ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΑΙΩΝΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ
 ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ?
Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ..
ΕΚΕΙ ΧΑΜΗΛΑ...
ΣΤΑ ΑΧΑΜΝΑ ΤΟΥ ΑΔΗΦΑΓΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ
ΣΤΡΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΜΥΑΛΑ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ....
...ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ

 Μια ηλιαχτιδα

3 σχόλια:

  1. Πάρα πολλές φορές έχω ονειρευτεί μια αγάπη, που φέρνει δάκρυα χαράς στα μάτια. Μια αγάπη που νοιάζεται καθημερινά και γλυκαίνει το ένα πρόσωπο το άλλο, με λόγια, ταπεινές κινήσεις, κι ότι άλλο υπάρχει από αγάπη στην καρδιά, κι επιθυμεί με κάποιο τρόπο, να εξωτερικευτεί. Ένα χτένισμα στα μαλλιά της, μάγουλο με μάγουλο -να αισθάνεται εκείνος τη ψυχή της κι εκείνη την ψυχή του. Ντροπαλά δυό παλάμες, ενωμένες. Στίχοι γραμμένοι σε κάρτες. Περίπατοι και το να προσφέρει ο άντρας στην αγαπημένη του, μπουκέτα με λουλούδια. Το παν είναι οι ρομαντικές στιγμές να έρχονται εκ φυσικού, στην ζωή. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην κατασταση που βρισκεσαι βρισκομαι,
      στο μεγαλυτερο μερος τουλαχιστον
      γι αυτο και θελησα να σε πλησιασω περισσοτερο.
      Δεν ζηταω τιποτα ουτε κοστος ανθρωπινο "εχω"
      απεναντι σου.
      Με το ονειρο που αναφερεις γεννηθηκα...
      το ονειρο αυτο πραγματοποιω ενιοτε..οχι ομως και οι αλλοι.
      Δειλιαζουν κατα τη διαδρομη.
      Ομως ο κοσμος εχει μαθει να πραττει διαφορετικα
      τις αγαπες....φευ....νομιζει πως ειναι πολλες
      μα ειναι ΜΙΑ.
      Ας ειναι....
      Ειμαι ενας ΑΝΘΡΩΠΟΣ κι εκτιμω πως...
      μπορω να πραξω τα ανθρωπινα στο επακρο...
      Οσο κι αν μας πληγωνουν οι καταστασεις
      το ιδιο λενε κι "εκεινες" για εμας...ε?

      :) χαμογελα μου....
      σπασε ο΄τι σε εμποδιζει να ζησεις.
      Τα λεω σε σενα γιατι εγω αισθανομαι ακομα χειροτερα.
      Θα αναφερω ξανα πως η προσεγγιση μου δεν εχει
      καποιον πονηρο σκοπο παρα ανθρωπινο,κι οσο μου αρνησαι
      το ανθρωπινο τοσο θα παλευω να το αναδυω.

      Καλη νυχτα ας πουμε.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, φίλη Χ. (Χριστίνα, Χαραυγή, Χρύσα, ή μήπως Χαριτίνη. Ποιος ξέρει) :) --Όμορφοι οι στίχοι σου. Τους εκλαμβάνω ως ποίημα, επειδή αγαπώ την ποίηση, αν και όσα γράφω θα ήθελα να αποτελούν-- Όποτε με χρειάζεσαι θα είμαι εδώ, για να συζητάμε και να περιηγούμαστε στα όνειρα. Επειδή όπως τα κατοικίδια έχουν ανάγκη από τρυφερότητα, απ' όσους τα φροντίζουν, παρομοίως οι φίλοι, αναζητούν, που να διοχετεύσουν την ανθρωπιά τους. Οι καταστάσεις, φίλη μου, πάντα θα μας πληγώνουν. Λίγοι εννοούν την ανθρωπιά και ακόμη πιο ελάχιστοι είναι πιστοί στον σεβασμό προς τους άλλους. Χαίρομαι που είσαι ειλικρινής απέναντι μου, κι ετούτο μου δίνει την ευκαιρία να πω: σφούγγισε τα δάκρυα σου, από αυτό που σε πλήγωσε, πρόσφατα κι έχε πάντα, τις πιο γλυκές αναμνήσεις, σα φυλακτό. Προσωπικά, ρεαλιστικά, μόνο πέρυσι προσπάθησα να ξεκινήσω μία σχέση, με μια κοπέλα που γνώρισα από ποδηλατοομάδα, κι αν ακόμη εκείνη παρεξήγησε το ενδιαφέρον μου και προτίμησε την δουλειά της, κάθε φορά που περνάω κάτω από μια γέφυρα, στα νότια προάστια, θυμάμαι: ότι την διασχίσαμε μαζί, με τα ποδήλατα μας (κι έτσι νομίζω πως έζησα κι εγώ, κάποια αγάπη). Εύχομαι να έχεις μία όσο γίνεται, υπόλοιπη, καλοκαιρινή, κυριακή, κι αν κάνεις ποδήλατο, καλές βόλτες. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή